2012. január 5., csütörtök

Csak egy lány.:)

Sziasztok.!
Ma úgydöntöttem,hogy megprobálom ebben a blogban leírní,életem legszebb pillanatait,s talán legrosszabbat is.:)
Mert sosem lehetünk fent,néha vannak olyan napjaink amikor inkább lent vagyunk,hülye fogalmazás,de másképp nem tudom.:) Egyszer fent,egyszer lent.:) Valami ilyesmi.:D
Az elöző év utolsó két hónapja maga az örület volt.Ennyi fájdalmat soha nem éreztem.Ebben minden volt,barátok,szerelem,minden.:)
Hát annyit rólam,hogy 1997.február 21.-én jöttem a világra.Azóta így élem kis életem.
Sok barátom van,de tudjátok van olyan is,aki ha ottvagyok a gödör mélyén inkább otthagy,mint kihúz.
A Váradi József iskolába járok első osztálytól,most is ott járok és nyolcadikos vagyok.:)
14 évesen néha annyira hüjén gondolkozom,amikor valaki otthagy vagy becsap képes vagyok meghalni,de nem érdemes,én nem azért születtem hogy meghaljak valakiért,azért születtem,hogy éljek,és egy lehetőséget kaptunk.Most nem csöppenek bele az ilyenekbe.:)
Megprobálok mindent leírni.:)
Elöre is köszöönömm.:D Krisztáááá.




----------->Ez lennék én,a mindig mosolygóós Krisztaa.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése